CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 2 November 2011

:: Permulaan Baru ::

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang..

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah syukur saya kepada Allah atas rezeki permulaan dalam kehidupan baru saya.

Bermula dengan hanya suka-suka.. sekarang dah jadi sumber pendapatan sampingan..

Terima kasih kepada suami, ibu bapa, keluarga dan rakan-rakan yang menyokong saya dalam memulakan biz part time ni. Suami banyak membantu saya menyiapkan tempahan kadang-kadang sampai tak cukup tidur. Mak yang banyak bagi peralatan untuk biz ni. start ngan mixer, penimbang, pengukus...

Biz ni saya mulakan dengan apam polkadot.. pastu kembangkan sket ngan corak2 baru..

InsyaAllah saye dan suami akan tambah biz dgn menjual kek terutama cupcakes dan kek birthday.. nantikan produk terbaru kami ye...

Jumpe lagi..

0 comments:

Post a Comment